برگ گیر استخر یا توری

برگ گیر استخر یا توری برگ جمع کن استخر یکی از تجهیزات استخر و جکوزی ساده و در عین‌حال کاربردی در استخرها است که جهت نظافت استخر و جمع‌آوری برگ، حشره، چربی و .. از سطح آب یا کف آب و یا موارد معلق در آب استفاده می‌شود. توری استخر یا آشغال گیر استخر در جنس و شکل‌های متنوعی ارائه شده‌اند و براساس نوع کاربرد مد نظر افراد قابل خرید در بازار هستند. توری آشغال جمع کن استخر با دسته دارای سبد توری و یک دسته تلسکوپی یا همان دسته است. با آشغال گیر استخر دسته دار می‌توان از بیرون استخر با هدایت آن برگ‌ها و سایر مواد معلق را به دام انداخت. استفاده از اشغال جمع کن استخر یا برگ جمع کن استخر برای حفظ نظافت و پاکیزگی آب استخر بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت خرید برگ گیر استخر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مشخصات برگ گیر استخر چیست؟

توری استخر یا توری اشغالگیر استخر دارای یک کیسه یا سبد توری شکل است که به یک قاب متصل می‌باشد. همچنین خود قاب به یک دسته متصل است. قاب‌های برگ گیر به شکل‌ها و طرح‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. اما معمولا برگ گیر استخری استاندارد به شکل مستطیل یا بیضی است و جنس قاب یا فریم برگ گیر توری استخر آلومینیومی یا پلاستیک است. این برگ گیرها در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند و تا مدت‌ها می‌توانید از آنها جهت تمیز کردن استخر استفاده نمود. برگ گیر با دسته دارای یک توری از جنس نایلون با سوراخ‌های بسیار ریز است که باعث گیر انداختن ریزترین مواد معلق در آب می‌شود.

لبه متصل به سبد آشغال گیر استخر دارای شیب کمی است که به منظور گیر انداختن برگ‌ها و در عین حال جلوگیری از آسیب به کاشی‌های استخر طراحی شده است. البته در برخی از انواع برگ گیر و حشره گیر استخر این لبه‌های شیب دار با یک آستر از جنس پلاستیک فشرده پوشیده شده‌اند تا مانع خراشیدگی‌ کاشی‌های استخر شوند. همچنین این ساختار از آسیب رسیدن به دیواره‌های استخر پیش ساخته جلوگیری می‌کند. آشغال گیر استخر یا توری روی استخر معمولا به رنگ روشن هستند تا در استخرها قابل مشاهده باشند. وزن برگ گیرها معمولا بسیار کم و کار کردن با آن بسیار راحت است. ارتفاع دسته توری برگ گیر بین 3 تا 9 متر قابلیت تغییر دارد.

برگ گیر استخر و توری برگ جمع کن استخر

انواع برگ گیر و حشره گیر استخر

توری برگ گیر دارای دو مدل زیر است که در ادامه به توضیحات هرکدام از آنها پرداخته‌ایم:

برگ گیر با توری مسطح (برگ گیر تخت)

این نوع توری آشغال جمع کن استخر کاربرد راحت‌تری دارد و استفاده از آن آسان‌تر می‌باشد و معمولا برای جمع کردن برگ ها و اشغال های روی سطح آب از آنها استفاده میشود اما باید توجه داشت از این وسیله نمی‌توان برای جمع‌آوری حجم زیادی از برگ استفاده کرد چون سطح توری کم است و برای استخرهای شنا کاربرد دارد.

برگ گیر با توری عمیق

این نوع برگ گیرها سطع مقطع بزرگ و توری عمیقی دارند و در نتیجه از گنجایش بیشتری برای جمع‌آوری برخوردار هستند. همچنین می‌توان برای حجم‌های زیاد از برگ از آن‌ها استفاده کرد. با توجه به ساختار این نوع برگ گیر استفاده از آن به مهارت و قدرت بدنی بیشتری نیاز دارد.

معمولا برگگیرهای استخر قابلیت تعویض توری را دارد، پس نگران سوراخ شدن توری و اتفاقات دیگر نباشید

قیمت و خرید برگ گیر استخر

اغلب استخرداران برای خرید این محصول و دیگر تجهیزات جانبی استخر به دنبال فروشگاهی با بهترین کیفیت محصولات و قیمت می‌باشند. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، معتبرترین فروشگاه ارائه دهنده برگ گیر کوتاه، اسکیمر استخر، استرینر و ... با گارانتی می‌باشد. این فروشگاه ارزنده ترین برگ گیر استخر و دیگر تجهیزات جانبی را برای شما عزیزان ارائه نموده‌ است. شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت برگ گیر استخر پلاستیکی کم عمق و دیگر انواع آن، با مشاوران ما در فروشگاه استخر ابیکو تماس بگیرید.

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید کالا و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات