نمایش دادن همه 3 نتیجه

تخت کنار استخر از نمونه امکانات رفاهی و تجهیزات مورد استفاده در فضاهایی همچون باغ، ویلا و در اطراف استخرها می‌باشد.شما در استفاده از این تخت‌ها هیچ محدودیتی ندارید و در تمامی فضاها از جمله؛ فضاهای سرپوشیده،سرباز، پلاژهای ساحلی و غیره مورد کاربرد می‌باشند.

این روزها در بازار با توجه به استقابل زیاد ار این محصولات، شاهد نمونه‌های متنوعی از آنها با جنس‌های گوناگونی هستیم. در بسیاری از مدل‌ها طراحی به گونه‌ای انجام شده است که تخت هم در حالت افقی و هم در حالت شیبدار قرار می‌گیرد. حتی در برخی از نمونه های تخت کنار استخر می‌توانید شیب تکیه‌گاه را نیز به میزان دلخواهتان تنظیم کنید.

ساختار تخت کنار استخر

با توجه به اینکه از این تخت‌ها در فضای باز استفاده می‌شود و قطعا نور خورشید نیز به آنها می‌تابد، در تولید نمونه‌های ختلف آنها از آلومینیوم و رنگ‌های کوره ای استفاده می‌شود تا کاملا ضد زنگ بوده و استحکام خوبی در فضای باز و در مقابل بارندگی و یا نور خورشید داشته باشند.

پس به هیچ عنوان شما شاهد تغییر رنگ، پوسیدگی و یا زنگ زدگی در انواع تخت کنار استخری نخواهید شد حتی اگر در مناطق مرطوب شمالی کشور از آنها استفاده نمایید.

قرار دادن این تخت ها در فضای باغی و اطراف استخر به همراه یک آفتابگیر در بالای آن می‌تواند زیبایی فضای شما را چندین برابر نماید. از طرفی نیز می‌توانید از آرامش بیشتری در زمان آفتاب گرفتن و یا ریلکس کردن در فضای باز بهره‌مند شوید.

ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو توانسته‌ایم مدل‌های متنوعی از باکیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول عرضه نماییم، که برای خرید تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.