نمایش دادن همه 3 نتیجه

ترموستات تکبان تولید شده در شركت تكبان كنترل انرژي است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1358 شروع کرده و به عنوان بنيانگذار و تنها توليد كننده ترموستات در ايران شناخته شده است. در سه دهه فعالیت با نوآوری و پیشرفت همه جانبه دامنه محصولات شرکت گسترش داشته و موفق به بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی شده است. با بهره‌گیری از مواد اولیه داخلی مرغوب و کیفیت بالای محصولات تکبان در رقابت با محصولات خارجی توانسته موفق عمل کند و به عنوان یک محصول بی نظیر در کشور خودنمایی کرده و به فروش می‌رسد.ترموستات‌های تولید شده در تکبان در چهار دسته بندی تولید و عرضه می‌شوند:

  • جداری
  • مستغرق
  • دنباله دار
  • اتاقی

مزایای ترموستات‌ های تکبان

این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که با عملکرد بهینه مانع از خرابی زودهنگام تاسیسات و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ساختمان شده و طول عمر مفید آنها را افزایش می‌دهد.

با کاهش استهلاک قطعات داخلی تاسیسات، هزینه‌های مربوط به خرابی، تعمیر و سرویس تا حد زیادی پایین می‌آید.

این ترموستات‌ها دارای قابلیت برنامه ریزی هستند که موجب فراهم شدن آسایش در تمامی ساعات شبانه روز برای کاربران می‌شود. همچینن با وجود این قابلیت از اتلاف انرژی به ویژه در شرایط عدم حضور افراد در ساختمان جلوگیری می‌شود.

فروش آنلاین ترموستات تکبان

فروشگاه آبیکو به عنوان نمایندگی فروش محصولات تکبان آکوستات‌های این شرکت را در انواع تماسی و مستغرق به فروش می‌رساند. برای دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت و خرید با کارشناسان آبیکو تماس حاصل بفرمایید.