نمایش دادن همه 3 نتیجه

کاشی و سرامیک استخری محصولاتی لعابدار هستند که در مدل‌های براق، مات با رویه‌ی برجسته و صاف تولید و عرضه می‌شوند. این اقلام را با عناوین دیگر از قبیل کاشی مینیاتوری، سرامیک مینیاتوری، موزاییک، سرامیک ریز نیز می‌شناسند. با توجه به گستردگی تنوع که در تولید این محصولات وجود دارد دارای کاربری‌های مختلفی هستند. در حال حاضر شرکت‌های زیادی در داخل کشور هستند که در حال تولید کاشی استخری در طرح و ابعاد مختلف هستند به همین دلیل این محصول از تنوع قیمت در بازار برخوردار است.

قیمت کاشی و سرامیک استخری

نکته‌ی مهم که در مورد این کاشی‌ و سرامیک‌ها در نظر گرفته می‌شود ابعاد آنها است. معمولا کارفرماها ترجیح می‌دهند از ابعاد کوچکتر کاشی در استخرها بهره ببرند. علاوه بر اینکه زیبایی بیشتری دارند موجب شده تا میزان اصطکاک و سر خوردن نیز کمتر بشود.

یک نمونه از تولیدات این محصول که طرفداران زیادی دارد کاشی های مینیاتوری هستند که در مدل، طرح و ابعاد مختلفی تولید شده‌اند که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارند و جلوه‌ی زیبایی به محیط استخر و جکوزی می‌بخشند.با توجه به این موضوع و کیفیت این محصول قیمت پرداختی برای خرید و قیمت کاشی کاری استخر نیز متفاوت خواهد بود.

راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک استخری

به دلیل اینکه متریال استفاده شده در استخرها مدام در تماس با آب هستند بهترین اقدام خرید کاشی مخصوص برای چنین محیطی است. زیرا این محصولات از جمله سرامیک‌های مینیاتوری جذب آب صفر دارند به این معنی که آب در داخل آنها نفوذ نمی‌کند و در مقابل یخ زدن هم مقاوم هستند. به دلیل این نفوذ ناپذیری که در مقابل آب دارند به راحتی هم از سطح کار جدا نمی‌شوند اما در صورت استفاده از کاشی‌های معمولی به دلیل اینکه در آنها جذب آب اتفاق می‌افتد از محل نصب جدا می‌شوند.

کاشی‌های مخصوص استخر البرز که از کیفیت بالایی برخوردار هستند علاوه بر اینکه جذب آب صفر دارند در شرایط آب و هوایی مختلف و ضربه فیزیکی نیز مقاومت بیشتری دارند.کاشی استخری نسبت به کاشی‌های معمولی دیرتر کثیف می‌شود و تمیز کردن آن به مراتب آسانتر و سریعتر انجام می‌گیرد.روکش و لعاب این کاشی‌ها از بین نمی‌رود و طول عمر بالایی دارند. این محصولات در برابر مواد شیمیایی مورد استفاده در استخرها مقاوم هستند و به بدن انسان آسیب وارد نمی‌کنند.

خرید اینترنتی بهترین سرامیک استخری

فروشگاه آبیکو به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات استخر، جکوزی و سونا، کاشی و سرامیک استخری را با تنوع در مدل، رنگ و سایز و با بهترین قیمت و کیفیت ارائه نموده است. با توجه به فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی توسط گروه آبیکو این فرصت را خواهید داشت تا تنوع بالای محصولات را مشاهده کرده و ضمن مقایسه‌ی قیمت‌ها سفارش و خرید خود را نهایی کنید.