واتر استاپ نواری water stop که به آن نوار آب بند و واتر استاپ بتن هم گفته می‌شود نوار لاستیکی است که با هدف آب بندی و جلوگیری از نشت آب در منابع آب، برج‌های آب، کانال‌ها، استخر، سد، تصفیه خانه و … استفاده می‌شود. واتر استاپ استخر در عرض و اشکال مختلف تولید می‌شود و استفاده از آن یکی از را‌ه‌های ساده برای آب بندی استخر است. در حالت کلی لاستیک واتر استاپ‌ها به دو شکل تخت و حفره‌ دار تولید و عرضه می‌شود که از انواع واتر استاپ نواری تخت در درزهای اجرایی و از انواع واتراستاپ حفره دار در درزهای انبساطی استفاده می‌کنند. یکی از کاربردهای واتر استاپ نواری در استخرها و مخازن اب و فاضلاب است که واتر استاپ استخر مانع از رخنه و نفوذ آب به درون درزهای اجرایی و انبساطی می‌شود.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از لیست و قیمت واتراستاپ نواری با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده بهترین قیمت نوار واتر استاپ، آب بند کننده لاستیکی ساده و انواع واتراستاپ می‌باشد.

روش نصب واتر استاپ نواری

نوار واتر استاپ water stop به عنوان یکی از تجهیزات جانبی در سازه‌های مختلف دارای نقش مهمی می‌باشد، به همین دلیل نصب اصولی و استاندارد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام نصب آب بند کننده لاستیکی ساده، نکته‌ای که حائز اهمیت است قرارگیری آنها در محل دقیق خودشان است. برای نصب واتراستاپ حفره دار، حفره باید به طور کامل در داخل درز قرار بگیرد در غیر این صورت نصب آن کاملا بی فایده خواهد بود و آب بندی مطمئنی ایجاد نمی‌شود. در مورد انواع واتر استاپ نواری تخت نیز در هنگام نصب باید نصف عرض آن در مرحله اول بتن ریزی گنجانده شود.

نکته‌ی دیگر در نصب نوار آب بند مهار کردن آن می‌باشد که موجب عدم حرکت آن در زمان بتن ریزی می‌شود. برای عملی کردن این امر می‌توان از گیره‌های نگهدارنده‌ی واتراستاپ استفاده کنند. به منظور نصب بهتر واتر استاپ نواری ویبره کردن بتن توصیه می‌شود که باعث پوشش کامل نوار آب بند در بتن می‌شود.

بهتر است از بتنی که دانه‌های ریزتر دارد برای این امر استفاده شود. به دلیل اینکه بالچه‌ها و برجستگی‌ها در صورتی که بتن فاقد فضای خالی در اطراف لاستیک واتر استاپ باشد بهتر عمل می‌کنند.

مزایای واتر استاپ نواری water stop

  • توان کششی و مقاومت فیزیکی و شیمیایی
  •  قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری برای تحمل حرکت سازه‌ای
  •  ابعاد و اندازه‌های مختلف
  •  مناسب برای آب بندی در فشارهای بالا
  •  جوشکاری آسان در محل
  •  کارایی برابر با طول عمر بتن
  • مقاوم در برابر واکنش‌های قلیایی
  • نصب آسان

ویژگی‌های واتر استاپ استخر استاندارد

  •  یک نوار آب بند استاندارد باید فاقد حباب باشد.
  • نباید هیچ گونه ترک،انقباض و بریدگی داشته باشد.
  • فاقد سطح زبر باشد.
  • باید دارای رنگ یکنواخت، ضخامت یکدست و استاندارد باشد.

لیست قیمت انواع واتر استاپ بتن

همانطور که متوجه شدید آب بند کننده لاستیکی ساده جزو قطعات و لوازم کمکی در سازه‌های بتنی است که دارای نقش مهمی نیز در این سازه‌ها می باشد. برای مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی، دریافت مشخصات فنی و اخذ قیمت نوار واتر استاپ می توانید با فروشگاه آبیکو به عنوان نمایندگی فروش نوار واتر استاپ تماس حاصل بفرمایید.

کاربرد نوار واتر استاپ چیست؟

از واتر استاپ نواری برای آب بندی انواع درزهای انبساطی و اجرایی نظیر استخر و مخازن آب، دریاچه، سازه های هیدرولیکی، بدنه و سرریز سدها و تاسیسات جانبی، لوله‌ها و کانال‌های بتنی، تونل‌های انتقال آب، فونداسیون‌ها، تصفیه خانه‌های فاضلاب و ... استفاده می‌شود.

انواع واتر استاپ نواری از چه جنسی هستند؟

واتر استاپ نواری دارای 4 نوع پی وی سی، بنتونیت، متالیک واتراستاپ و Urethane Waterstops می‌باشند.

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید واتر استاپ نواری و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات