بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران کدام است؟!

بهترین برند فیلتر تصفیه استخر

انتخاب بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های استخرداران است. تمیزی آب برای شناگران بسیار مهم و با اهمیت است. استفاده از فیلتر و سیلیس شیشه ای داخل آن کمک می‌نماید که کیفیت و شفافیت آب بهبود یابد. فیلتر شنی تصفیه استخر اولین مرحله از سیستم تصفیه و گندزدایی استخر است. بهترین انتخاب ممکن را بایستی براساس نیاز و بودجه خود داشته باشید.  در این مطلب از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به بررسی انواع فیلتر موجود در بازار پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

فیلتر MEGA POOL

در ساخت فیلتر شنی تصفیه استخر سری XA برند صادراتی مگاپول از یک برند معتبر اروپایی الگوبرداری شده است. در ساخت بدنه این محصول از فایبرگلاس تقویت شده با پلی استر رزین دو لایه استفاده شده است. از برترین مزیت‌های این محصول می‌توان به بدنه سبک، دوام بالا و سازگاری آن با سایر تجهیزات دیگر اشاره نمود. از دیگر مشخصات این فیلتر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • آب بندی قطعی و تضمینی به صورت مادام العمر
  • لایه داخلی پوشانده شده از ژل کوت آنتی باکتریال و ضد جلبک
  • دارای شیر شش راهه اروپایی با راندمان فوق العاده بالا (از جنس ABS)
  • دارای درب ساخته شده از پلی کربنات که بسیار شفاف و مقاوم است.
  • مجهز به نازل آب پخش کن
  • قابلیت تحمل فشار 2/5 بار
  • دارای اتصالات upvc  اسپانیایی در قسمت اتصالات فیلتر
  • دارای شیر تخلیه در قسمت پایینی فیلتر
  • مجهز به لوله هواگیر به منظور تخلیه هوا (هواگیری خودکار) مخزن فیلتر
  • قابل عرضه در چهار رنگ زرد، نارنجی، سرمه‌ای و خاکستری
  • قابل ارائه در 4 قطر مختلف از قطر ۵۰۰ میلی متر (با دبی ۱۰ متر مکعب بر ساعت) تا ۹۵۰ میلی متر (با دبی ۳۵ متر مکعب بر ساعت)

فیلتر مگاپول

مورد کاربرد

با توجه به اینکه فیلتر استخر Megapool از فایبرگلاس تولید شده است، بهترین برند فیلتر تصفیه استخر برای سیستم‌هایی هستند که دمای ورودی آب به فیلتر بالا می‌باشد. در نتیجه این فیلتر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جکوزی است.

اصلی‌ترین مزیت‌های فیلتر مگاپول

یکی از مهم‌ترین برتری‌ها و مزیت‌های این فیلتر را می‌توان شیر از بغل بودن آن دانست. با استفاده از این طراحی، دیگر دسترسی به داخل فیلتر برای انجام تعمیرات و یا تعویض سیلیس به هیچ عنوان کار دشواری نخواهد بود. برخلاف دیگر برندهای فیلتر که شیر از بالا هستند، نیازی نیست که برای تعمیر و نگهداری آن شیر چند راهه فیلتر و لوله‌های متصل به آن را جداسازی کنید.

با توجه به شیشه‌ای بودن درب این فیلتر می‌توانید تمامی فرایند فیلتراسیون را مشاهده نمایید. از طرفی با دیدن داخل فیلتر به درستی می‌توان در ارتباط با زمان بکواش فیلتر تصمیم صحیحی را اتخاذ نمود.

امکان نصب گیج فشار بر روی آن با توجه به اینکه درب دارای ماهیچه‌های تقویتی و مهره برنجی است وجود دارد. می‌توانید از بابت ورود آب به صورت یکنواخت در سرتاسر بستر سیلیس فیلتر اطمینان خاطر داشته باشید، چراکه این فیلتر مگاپول مجهز به آب پخش کن و 12 نازل جمع کننده آب در کف فیلتر است. به همین دلیل آب پس از عبور از سیلیس و جدا شدن ذرات معلق آن، با استفاده از نازل‌های موجود در کف فیلتر جمع شده و می‌تواند دوباره به استخر باز گردد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به شیر تعبیه شده در پایین مخزن فیلتر اشاره نمود. این شیر کمک می‌کند تا در فصل زمستان و یا انجام تعمیرات به راحتی بتوانید تخلیه آب را انجام دهید. کیفیت فیلتراسیون این فیلتر با توجه به لوله هواگیری آن بسیار بالا است.

فیلتر ایمکس

اگر به دنبال فیلتری با دبی بیشتر به نسبت ابعاد کوچک هستید، قطعا فیلتر ایمکس انتخاب خوبی خواهد بود. این فیلتر از جنس پلی اتیلن تولید می‌شوند و مدل هایی نیز دارد که از جنس فایبرگلاس ساخته میشود، لازم به ذکر است که به نسبت فیلترهای شنی قادر است تا میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای دهد و فیلتراسیون را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

ویژگی‌های فیلتر ایمکس

با توجه جنس پلی اتیلن سری های mfv ایماکس و حساسیت این فیلتر به افزایش دما، توصیه می‌شود تا استفاده از آن برای حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد باشد. توجه نمایید که افزایش میزان دما می‌تواند سبب بروز اختلال و آسیب به این محصول شود.

فیلترها فشار کاری مشخصی را تحمل می‌نمایند. در این فیلتر حداکثر میزان فشار کاری 30 Psi است. اگر میزان فشار کاری شما زیاد است قطعا نمی‌توان این محصول را به عنوان بهترین برند فیلتر تصفیه استخر به شما عزیزان معرفی نمود. از معایب اصلی این فیلتر می‌توان به غیر قابل تعمیر بودن بدنه آن اشاره نمود.

فیلتر اطلس پول

این محصول ساخت کشور ترکیه است. در ساخت این فیلتر از فایبرگلاس استفاده شده است. به همین دلیل دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خورندگی و زنگ زدگی است. با استفاده از این محصول قادر خواهید بود تا ذرات معلق تا قطر 50 میکرون را جداسازی نمایید.

این فیلتر دارای گیج فشار است و تا 3 بار فشار دارد. با خرید این فیلتر به یک پمپ تصفیه برای کمک به گردش آب استخر و جکوزی و سیلیس دانه‌بندی خواهید داشت. این فیلتر با شیر پنج راهه برای کار تصفیه و زدایش املاح معلق مورد استفاده است. توجه داشته باشید که بهترین محل برای نصب این فیلتر، در موتورخانه و پایین‌تر از سطح استخر است.

فیلتر AQUAX

فیلتر AQUAX

فیلتر AQUAX از محصولات ساخته شده در کشور ترکیه است. در ساخت این فیلتر از فایبرگلاس تقویت شده با پلی استر رزین استفاده می‌شود. به همین دلیل است که دوام بسیار بالایی داشته و در برابر اشعه خورشید بسیار مقاوم است. از برتری‌های این محصول می‌توان به سازگاری آن با کلیه سیستم‌های گندزدایی در دمای بالای 40 درجه سانتیگراد اشاره نمود.

اگر فضای کمی در تصفیه خانه دارید قطعا می‌توان این محصول را به عنوان بهترین برند تصفیه استخر برای شما عزیزان معرفی نمود. چراکه این فیلتر به صورت شیر از بالا می‌باشد و به همین منظور فضای بسیار کمتری را اشغال می‌نماید. مجهز به شیر شش راهه است و کاربر می‌توان با چرخاندن دسته و قرار دادن آن روی یکی از حالت‌های filter، backwash، rinse، recirculation، waste و closed جریان آبی که پمپاژ می‌شود را هدایت نماید.

این فیلتر دارای شیر تخلیه است. سایت گلس و گیج فشار از دیگر قابلیت‌های این فیلتر است. این فیلتر در سایزهای مختلف از قطر ۴۵۰ تا ۹۵۰ میلی متر با دبی ۸ تا ۳۰ متر مکعب در ساعت و حداکثر فشار کاری ۲/۵ بار به بازار عرضه می‌شود. با توجه به ویژگی‌های این فیلتر می‌توان آن را انتخاب بسیار مناسبی برای تصفیه استخر و جکوزی و مجموعه‌های آبی بزرگ دانست.

انتخاب بهترین برند فیلتر تصفیه استخر

با توجه به توضیحات ذکر شده در بالا در مرحله اول برای انتخاب بهترین برند فیلتر تصفیه استخر لازم است تا نیازهایتان را بررسی نمایید. با توجه به حجم کاری، شرایط آب و هوایی، دمای آب موجود و …. می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. لازم به ذکر است در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این زمینه بهترین مشاوره‌ها را در اختیار شما دوستان عزیزمان قرار دهیم.

تا بتوانید بهترین تصمیم‌گیری ممکن را داشته باشید. کافیست با ما در تماس باشید.

09916666470

02177899641

دیدگاهتان را بنویسید