کفشور استخر و جکوزی

کفشور استخر چیست و چه کاربردی دارد؟

کفشور استخر مورد استفاده برای مکش کف استخر و جکوزی تخلیه استخر و جکوزی است و در عمیق‌ترین بخش کاسه استخر نصب می‌شود. کف شور استخر و کفشور جکوزی صفحه‌ی مشبکی است که بر روی لوله‌های خروجی از کف کاسه استخر تعبیه می‌شوند. این خروجی‌ها به‌منظور عبور آب استخر از کف کاسه برای عملیات پالایش و بازگشت آب کشیده شده از کف استخر به داخل کاسه استخر و برای عبور آب استخر جهت تخلیه کامل آب موجود در کاسه استخر به فاضلاب و یا محیط خارج از کاسه استخر استفاده می‌شوند. وظیفه اصلی کفشور، جلوگیری از ورود ذرات بزرگ به لوله‌های کف استخر و جکوزی و جلوگیری از گرفتگی لوله‌ها است.

کف شور استخر موظف است تا آب را از کاسه استخر به سمت سیستم تصفیه استخر هدایت نماید. با هدف جلوگیری از گردابی شدن جریان آب کفشورها به شکل مربع و یا گرد تولید می‌شوند. نصب کفشور استخر را باید در عمیق‌ترین نقطه کاسه استخر انجام داد. در صورتی که قصد دارید از بیش از 1 کفشور استخر استفاده نمایید لازم است تا فاصله هرکدام از آنها حداقل 2 متر باشد و از دیواره‌های جانبی نیز بین 1.5 تا 3 متر فاصله داشته باشند.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت کفشور استخر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ابعاد کف شور استخر و جکوزی برای نصب کفشور استخر

کفشور همراه با اسکیمر استخر از تجهیرات مهمی هستند که آب را به ترتیب از کف و سطح استخر جمع کرده و به طرف پمپ تصفیه هدایت می‌کنند. ابعاد کف شور استخری باید به اندازه‌ای باشد که بدن افراد باعث مسدود شدن آن‌ها نشود. معمولا کفشور کف استخر 2 یا 3 برابر مقطع لوله خروجی از کف در نظر گرفته می‌شوند تا از افت فشار جلوگیری شود. طراحی کفشور آب بند معمولا به شکل مربع یا گرد انجام می‌شود تا گردابی شدن جریان آب که از مکش آب به وجود می‌آید رخ ندهد.

هنگام نصب کفشور استخر و نازل‌های ورودی باید توجه داشت که مناطق مرده که تحت پوشش آب ورودی قرار نمی‌گیرند به‌وجود نیاید. از این‌رو نازل کف استخر ورودی آب در قسمت کم‌عمق استخر و در فواصل 2 تا 4 متری از یکدیگر نصب می‌شوند تا آب موجود در کاسه استخر به سمت قسمت پر عمق استخر هدایت شده و در نهایت برای بازگشت به فیلتر تصفیه استخر از کفشورهای قسمت عمیق خارج شوند.

قیمت کفشور استخری

قیمت کفشور استخر بستگی به مدل و سایز آن دارد. توجه نمایید که کفشور استخر و کفشور جکوزی از تجهیزات بسیار مهم استخر و جکوزی می‌باشند. در نتیجه توجه به کیفیت آب بندی کفشور استخر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های کفشور کف استخر را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم. شما می‌توانید بهترین قیمت کفشور پلاستیکی و کفشور استخری استیل را از ما بخواهید.

نصب کفشور استخر به چه علت انجام می شود؟

کفشور آب بند استخر به منظور انتقال آب به تصفیه خانه و گرم کردن آن و برگرداندن مجدد به درون استخر انجام می‌گیرد. علت دیگر نصب کفشور استخر نیز خروج کلی آب برای آبگیری مجدد استخر برای مواقعی است که نمی‌توان دیگر آب استخر را تصفیه کرد و تصمیم به خالی کردن استخر داشته باشید.

نکات مهم در نصب کف شور استخر چیست؟

برای نصب این تجهیزات باید به اندازه و حجم استخر، ابعاد کفشور کف استخر توجه کرد.

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید کالا و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات