نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز و کرج

نمایندگی فروشگاه آبیکو در استان البرز و کرج

یکی از شعب فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در شهر کرج می‌باشد. که به‌منظور دسترسی آسان‌تر هموطنان عزیز در استان البرز و شهرستان‌های اطراف آن تاسیس گردیده است. در این شعبه نیز همانند تمامی شعب ما در کشور، انواع لوازم استخر و جکوزی استخر برای شما عزیزان با بهترین قیمت جکوزی استخری و تجهیزات استخر فراهم شده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر آبیکو با سال‌های سابقه در فروش عمده لوازم استخر، با ارائه کاتالوگ تجهیزات استخر کلیه لوازم و وسایل مورد نیاز شما را برای تاسیس، راه اندازی و ارتقای استخر و جکوزی خانگی و عمومی فراهم نموده است. شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی لوازم جکوزی و استخر، باکیفیت‌ترین محصولات را با بهترین قیمت از ما تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در ارتباط باشید.

انواع لوازم استخر در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در کرج

شعبه نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز انواع کاتالوگ تجهیزات استخر و لوازم استخر زیر را برای شما عزیزان فراهم نموده است:

شما می‌توانید انواع تجهیزات استخر را شامل موارد گفته شده در بالا و دیگر تجهیزات از مرغوبترین مواد و متریال با کیفیت تضمینی تهیه نمایید. درصورتی که شما ساکن استان البرز و یا شهرستان‌های کرج، فردیس، کمال شهر، نظرآباد، محمدشهر، ماهدشت، مشکین دشت، هشتگرد، چهارباغ، اشتهارد، کوهسار، گلسار، مهستان، گرمدره، تنکما، طالقان، پلنگ آباد، آسارا و .... هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در کرج تماس بگیرید و کلیه تجهیزات بالا و سایر لوازم استخر را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز

چنانچه شما ساکن استان البرز و شهرستان‌های کرج و حومه هستید؛ و به تجهیزات استخر، مواد ضدعفونی کننده استخر، نصب و اجرای استخر و جکوزی پیش ساخته و ... نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در کرج در ارتباط باشید. فروشگاه اینترنتی لوازم استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز انواع خدمات مورد نیاز شما را از قبیل موارد زیر ارائه می‌نماید:

تاسیس و راه اندازی استخر و جکوزی

متخصصان ما در در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز با تجربه صدها پروژه نصب و اجرای انواع استخرها خانگی، روباز، باغی، جکوزی پیش ساخته و ... برای راه اندازی و تاسیس همراه شما خواهند بود. شما می‌توانید با مشاهده کاتالوگ تجهیزات استخر و برآورد هزینه‌ها، اجرای تصفیه خانه استخر، موتورخانه استخر، نصب استخر و جکوزی و ... را به متخصصین ما در معتبرترین مرکز فروش لوازم استخر در کشور بسپارید.

همچنین نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس نیز توسط تمامی شعبات فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو انجام میشود.

بازدید دوره ای از استخر و جکوزی در استان البرز

بعد از نصب و راه اندازی استخر و جکوزی در کرج، شما هموطنان عزیز می‌توانید از خدمات بازدید دوره‌ای ما استفاده کنید. متخصصان ما در بازه زمانی مشخص طبق درخواست شما برای بازدید دوره‌ای از موتورخانه، تصفیه خانه استخر و ... در مکان شما حاضر می‌شوند. در صورت بروز هرگونه مشکل در آب بندی موتورخانه، تنظیمات گردش آب و گندزدایی، ما با بهترین امکانات، برای برطرف نمودن مشکل اقدام خواهیم کرد. با انجام بکواش فیلتر شنی استخر، تنظیم میزان کلر در آب استخر، تعویض سیلیس فیلتر تصفیه و ... در پاکسازی و آماده سازی استخر همراه شما خواهیم بود.

ارائه محصولات ضدعفونی کننده استخر در شعبه کرج

شما می‌توانید در استان البرز و شهرستان‌های اطراف آن، از کلیه محصولات مصرفی استخر و جکوزی توسط نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز بهره ببرید. ما به‌منظور تمیز کردن و پاکسازی آب استخر و اهمیت این موضوع، کلیه مواد و تجهیزات ضدعفونی کننده آب استخر، شفاف کننده آب استخر را برای شما عزیزان در این شعبه نیز فراهم نموده‌ایم. از جمله مواد مصرفی بدین منظور می‌توان به کلر، ضد جلبک استخر پول پلکس، کاهش دهنده آهن استخر پول پلکس، کات کبود استخر، زاج سفید و سایر مواد شفاف کننده آب استخر اشاره کرد.

نصب و ارائه مشاوره استخر و جکوزی

متخصصان ما در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در کرج آماده نصب انواع تجهیزات در استخر نظیر نردبان و پله استخر، پرده آب در کنار استخر، چراغ استخر و ... هستند. ما با هدف جلب رضایت شما عزیزان علاوه بر ارائه محصولات و تجهیزات استخر و نصب آن‌ها به بهترین شکل، برای عیب یابی، خرید تجهیزات و کلیه امور مرتبط به شما عزیزان مشاوره خواهیم داد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر کلیه لوازم، تجهیزات و خدمات مورد نیازتان را از نمایندگان ما در نمایندگی فروشگاه استخر و جکوزی آبیکو در استان البرز (کرج) با بالاترین کیفیت و قیمت استفاده نمایید.

برای برخورداری از مشاوره رایگان جهت خرید تجهیزات استخر و جکوزی در کرج و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات

دیدگاهتان را بنویسید