دایو و سرسره استخر

معرفی دایو و سرسره استخر

دایو و سرسره استخر جزوی از تجهیزات استخرها هستند که به ویژه در استخرهای شیرجه که زیر مجموعه‌ای از استخرهای قهرمانی هستند از آن‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید با خرید سرسره آبی استخر، دایو استخر، تخت کنار استخر، سایبان و ... رفاه و آرامش بیشتری را برای شناگران فراهم کنید. وجود دایو و سکوی شیرجه استاندارد موجب ارتقای استانداردهای استخر خواهد شد. سرسره استخر بزرگ و دایو استخری از تجهیزات ضروری پیرامون استخر نیستند؛ اما وجود آن‌ها کمک شایانی به رفاه، شادی و نشاط بیشتر شناگران خواهد شد.

از این تجهیزات در تمام استخرهای عمومی، استخر خانگی، تفریحی و .. استفاده می‌شود. شما می‌توانید با بهترین قیمت سرسره استخر خانگی و قیمت دایو استخر این محصولات را برای ارتقای استخر خود خریداری نمایید.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت خرید انواع مدل های دایو و سرسره استخر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دایو استخر چیست؟

دایو (Diving Board) وسیله‌ای است که به‌منظور شیرجه زدن استفاده می‌شود و شاهد استفاده از آن در مسابقات شیرجه هستیم. یکی از انوع دایو استخرها دایو تخته‌ای است که بدنه‌ی آن از جنس چوب یا پلی استر می‌باشد. این نوع دایو از ارتفاع و طول متفاوت و متناسب با عمق‌های مختلف در استخرها برخوردار می‌باشد. نکته‌ی مهم در استفاده از دایو این است که استخر مورد نظر باید دارای عمقی بیشتر از 2 متر باشد تا ایمنی بیشتری در حین شیرجه زدن برقرار باشد.

از دایو استخر برای غوطه‌وری به آب از تفاعات بالا استفاده می‌شود و شامل سطحی تخت برای ایستادن و غوطه وری به آب از ارتفاع بالا است. از ارتفاعات استاندارد این تجهیزات برای استخرهای عمومی و خصوصی استفاده می‌شود. استفاده از این وسایل نیاز به مهارت و توانایی دارد تا خطری برای شناگران نداشته باشد.

دایو استخر

سرسره استخر (Pool Slide) چیست؟

خرید سرسره آبی استخر در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که طرفداران زیادی هم بین کودکان و بزرگسالان پیدا کرده‌اند. سرسره‌ها را می‌توان در انواع مارپیچ تونلی و روباز، سرسره آبشار، سرسره ترکیبی و سرسره کودک تقسیم کرد. این تجهیزات تفریحی برای لذت بردن از آب استخر و فعالیت‌های تفریحی در آن بکار می‌روند. سرسره استخر بزرگ معمولا دارای یک پله آبی یا سطحی مناسب برای یک یا چند نفر است که از ارتفاع بالا به استخر منتقل می‌گردد. استفاده از سرسره استخر نیاز به رعایت اصول ایمنی و نظارت دارد. کاربران باید با آگاهی از ارتفاع سرسره آبی استخر و مهارت‌های لازم برای استفاده از آن اقدام به استفاده از سرسره کنند.

سرسره استخر (Pool Slide)

قیمت دایو استخر و خرید سرسره آبی استخر

برای خرید سرسره آبی استخر و دایو استخر باید به اندازه، برند، جنس و مدل‌های موجود در بازار دقت کنید. از طرفی علاوه‌بر انتخاب این تجهیزات براساس اندازه و ابعاد متناسب با فضای استخر باید به میزان حجم آب داخل کاسه استخر هم توجه شود. شما می‌توانید با بهترین قیمت دایو استخر و سرسره استخری را از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو در انواع مدل‌های مختلف تهیه نمایید.

در استخرهایی به چه عمقی باید از دایو استخر استفاده کرد؟

استخرهایی که مجهز به دایو هستند باید دارای عمقی بیش از 2 متر باشند تا از هرگونه خطر احتمالی ناشی از شیرجه زدن جلوگیری شود.

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید کالا و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات