فواره استخر و آبنما استخر نمونه‌هایی از تجهیزات استخر هستند که موجب تزئین و چشم‌نواز کردن محیط اطراف استخر می‌شوند. از بهترین مکان‌های برای استفاده از آبنما، لاین استخر می‌باشد. استخرها ضمن دارا بودن آب‌بندی لازم و فضای کافی برای امکانات، از سیستم تصفیه آب مناسب نیز برخوردارند. با استفاده از انواع فواره استخر و آبنمای استخر می‌توان استخری جذاب و زیبا طراحی نمود و از چشم انداز فوق‌العاده ایجاد شده در آن لذت برد.

خرید ابنما استخر و فواره آبنما از بهترین مرکز فروش لوازم آبنما در تهران، علاوه‌بر زیبایی محیط موجب تهویه مطبوع و جلوگیری از رکود آب می‌شود. فواره استخری یکی از عناصر معماری برای به آسمان پرتاب کردن آب است.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت انواع فواره و آبنما استخر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو باکیفیت‌ترین و زیباترین فواره ابنما و آبنما کنار استخر را با بهترین قیمت فواره استخر برای شما عزیزان ارائه نموده‌ایم.

آبنمای استخر

آبنما استخر سازه‌های کوچکی از رودخانه‌ها، آبشارها یا برخورد آب در دریاها به صخره‌ها هستند. این تجهیزات جذابیت بصری زیبا و صدای دلنشین و خنکی مطبوعی را در فضای استخر ایجاد می‌کنند. درواقع آبنما کنار استخر باعث ایجاد فضایی آرامش بخش در محیط می‌شوند. از جمله موارد استفاده از ابنما در منازل، ساختمان‌های تجاری، استخرها، بلوارها، باغ ویلاها، آبنمای استخر باغ، میدان‌ها و ... می‌باشد. به دلیل فضای کافی و عایق‌بندی مناسب استخرها، این مکان‌ها محل مناسبی برای نصب انواع آبنما به شمار می‌روند.

ضمن اینکه سیستم تصفیه مناسب موجود در استخرها  که شفافیت آب را تضمین میکنند نیز موجب شده این مکان‌ها بهترین محل برای ساخت آبنما باشند. انواع ابنما استخر نظیر آبنمای حبابی و ... بسته به جنس و مواد اولیه و طراحی آن قیمت‌های متفاوتی دارند.

کاربرد فواره استخر

یکی از مهم‌ترین کاربرد فواره استخری، ایجاد زیبایی و جذابیت بصری می‌باشد. چراکه فواره آبنما، با جریان و حرکت‌های متنوع آب و به وجود آوردن طرح و اشکالی مختلف زیبایی منحصربفردی را در هر محیطی ایجاد می‌کند.

از طرفی صدای آب ناشی از انواع فواره استخر، موجب آرامش بخشی روح می‌شود. لازم به ذکر است در فواره ابنما، نازل فواره نقش مهمی دارد. چراکه کیفیت نهایی کار تا حد زیادی به کیفیت نازل استخری بستگی دارد. درواقع برای طراحی و راه اندازی فواره استخری، به وسایل و ابزار گوناگونی نیاز است که پرکاربردترین و مهم‌ترین آن‌ها نازل فواره است. نازل استخری بسته به نوع فواره خریداری می‌شود.

انواع ابنما استخر

آبنمای استخری انواع مختلفی دارند که درحالت کلی اکثر آن‌ها از جنس استیل 304 و درصدی نیز از جنس پلکسی گلس هستند. از نظر طراحی نیز دارای تنوع‌های گوناگونی هستند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آبنمای استخر منظم

این نوع ابنماها دارای طراحی منظمی هستند که اشکال آب در آن‌ها، به سبک کلاسیک و کاملا قرینه می‌باشد. جلوه بصری این نوع ابنمای استخری انتزاعی و مشخص است. آبنما با لبه‌های برجسته امنیت و زیبایی بیشتری دارند. این نوع ابنماها از سنگ‌ها، فایبرگلاس و بتن‌های صاف در سایزهای مختلفی ساخته شده و در پارک‌ها، باغ‌ها و استخرها طراحی و اجرا می‌شوند.

آبنما کنار استخر غیرمنظم

این نوع ابنماها طراحی قرینه و منظمی ندارند و طراحی آن‌ها غیرهندسی، سنتی و خیالی است. از گیاهان طبیعی و مصنوعی، خاک و سنگ برای ساخت این دست از آبنماها استفاده می‌شود. وسعت آب نیز براساس مساحت و شرایط اقلیمی محیط مشخص می‌شود.

آبنما استخری دیواری

پرتاب آب از دیواره استخر توسط این نوع آبنما جذابیت خاصی در استخرها بوجود می‌آورد. نوع پرتاب آب توسط آبنما استخری دیواری، بسته به نوع نازل و طراحی معماری فضا و نازها دارد.

از طرفی فواره استخری نیز در تقسیم بندی دیگر به سه گروه فواره پرتابی، فواره ریزشی و فواره جهنده تقسیم می‌شوند.

اصول و قوانین استفاده از فواره آبنما

اصولا در مناطقی که در معرض باد هستند، استفاده از این تجهیزات از نوع نیرومندتر و فواره‌های کوتاهتر بسیار مناسب است. البته باید توجه نمود ارتفاع چشمه‌ها، نباید از فاصله چشمه تا لبه استخر بیشتر باشد. درواقع قطر استخر یا جکوزی باید دست کم دو برابر ارتفاع چشمه باشد.

برای نمایش فواره ابنما در شب، از چراغ استخر در محل ریزش آب استفاده می‌شود که با اصول نورپردازی باعث انعکاس حرکات آب در محوطه اطراف و افزایش زیبایی خاصی به محیط می‌گردد. در صورت وجود گیاهان آبزی و ماهی در آب استخر باید در نصب این تجهیزات دقت شود. این تجهیزات نیز همانند تخت کنار استخر، چراغ استخر، سینی شناور چوبی استخر و ... از تجهیزات اطراف استخر به منظور افزایش رفاه و لذت بردن شناگران به شمار می‌روند.

خرید و قیمت آبنما استخر

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو انواع فواره استخر خانگی و آبنما کنار استخر را با هزینه مقرون بصرفه و طرح‌های جذاب برای شما عزیزان ارائه نموده است. این تجهیزات در مرکز فروش آبنما در تهران با امکان نصب آسان در مکان‌های مختلف بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری مداوم، امکان استفاده از موسیقی، نورپردازی و با ضمانت کیفیت کالا برای شما عرضه شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به متراژ استخر و سلیقه خود انواع مدل‌های متنوع این تجهیزات را در سایت آبیکو مشاهده و با بهترین قیمت فواره استخر خریداری نمایید.

قیمت آبنما استخر براساس ابعاد، جنس، دبی و تعداد پمپ، سایز اتصالات و .. تعیین می‌شود. ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین انواع آبنما و فواره استخر را با بهترین قیمت‌ها برای شما درنظر گرفته‌ایم.

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید انواع فواره و آبنما استخر  و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات