تجهیزات اطراف استخر به منظور ایجاد محوطه ای در اطراف استخر برای رفاه شناگران از فروشگاه اینترنتی لوازم استخر تهیه می‌شوند که بتوان بعد از شنا و آب تنی مدتی را به استراحت و آرامش در محیطی زیبا و راحت پرداخت. لوازم کنار استخر وسایلی هستند که در صورت نبود آن‌ها، سلامت کسی تهدید نمی‌شود اما استفاده از آن‌ها موجب رفاه و راحتی حال شناگران می‌شود.

افراد می‌توانند در زیر سایه چتر و سایبان روی تخت کنار استخر استراحت کنند. یا بر روی میز و صندلی‌های زیبا و راحت و حتی روی سینی چوبی شناور استخر چیزی میل نمایند و با دوستان و اعضای خانواده گفت‌و‌گو کنند و آرامش و نشاط را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند. از میز و صندلی های راحت، چتر سایبان و سایر تجهیزات استخر روباز برای ایجاد فضایی برای آسایش شناگران استفاده می‌شود.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از لیست و قیمت تجهیزات اطراف استخر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروشگاه آبیکو، مرکز فروش لوازم استخر در تهران این امکان را فراهم کرده است که تمامی لوازم کنار استخر مورد نظر خود را با خیال راحت یکجا و با بهترین قیمت خریداری کنید و با استفاده از این تجهیزات زیبایی حیاطِ باغ و ویلای خود را دو چندان کنید.

لوازم اطراف استخر باید درمقابل رطوبت و گاز کلر مقاوم باشد و همچنین آنتی باکتریال و آنتی uv باشد. تولید سفارشی تمامی لوازم دور استخر بر اساس سلیقه ی شما هم در مجموعه آبیکو امکان پذیر است.

لوازم فضای باز کنار استخر عبارتند از : مبل و صندلی های دکوراتیو اطراف استخر، مبلمان فلزی ویلایی، چتر سایبان و آفتاب گیر استخر، تاب، صندلی معلق، تخت کنار استخر، صندلی بادی کنار استخر و تمام لوازم و تجهیزاتی که برای لذت بردن بعد از یک آب تنی و روز پر نشاط نیاز است.

آبیکو فروش عمده لوازم استخر و تمامی تجهیزات اطراف استخر از قبیل تخت کنار استخر و سینی شناور استخر را با بالاترین کیفیت و ضمانت قیمت و گارانتی 12 ماهه به مشتریان خود ارائه میکند. جهت مشاهده و مقایسه محصولات اطراف استخر و لیست قیمت لوازم استخر آبیکو از این صفحات مربوطه دیدن فرمایید.

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید انواع تجهیزات اطراف استخر و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات