کفشور استخری

کفشور استخر مورد استفاده برای تخلیه آب استخر است و در عمیق‌ترین بخش کاسه استخر نصب می‌شود. کفشور و نازل استخر و جکوزی صفحه‌ی مشبکی است که بر روی لوله‌های خروجی از کف کاسه استخر تعبیه می‌شوند.این خروجی‌ها به‌منظور عبور آب استخر از کف کاسه برای عملیات پالایش و بازگشت آب کشیده شده از کف استخر به داخل کاسه استخر و برای عبور آب استخر جهت تخلیه کامل آب موجود در کاسه استخر به فاضلاب و یا محیط خارج از کاسه استخر استفاده می‌شوند. وظیفه اصلی کفشور و نازل استخر جلوگیری از گرفتگی لوله‌ها و سیستم فاضلاب  است.

کفشور استخر موظف است تا آب را از کاسه استخر به سمت سیستم تصفیه استخر هدایت نماید.با هدف جلوگیری از گردابی شدن جریان آب کفشورها به شکل مربع و یا گرد تولید می‌شوند. کفشور را باید در عمیق‌ترین نقطه کاسه استخر نصب نمایید تا توسط شناگران جابجا نشود. در صورتی که قصد دارید از بیش از 1 کفشور استفاده نمایید لازم است تا فاصله هرکدام از آنها حداقل 2 متر باشد و از دیواره‌های جانبی نیز بین 1.5 تا 3 متر فاصله داشته باشند. فاصله مناسب کفشور تا لوله‌های خروجی از کف در استخرهای عمومی باید بین 3 تا 4 اینچ باشد.

برای مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت کفشور و نازل استخر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ابعاد کفشور و نازل استخر و جکوزی

ابعاد کفشور باید به اندازه‌ای باشد که بدن افراد باعث مسدود شدن آن‌ها نشود. معمولا کفشورها 2 یا 3 برابر مقطع لوله خروجی از کف در نظر گرفته می‌شوند تا از افت فشار جلوگیری شود. طراحی کفشورها معمولا به شکل مربع یا گرد انجام می‌شود تا گردابی شدن جریان آب که از مکش آب به وجود می‌آید رخ ندهد.

هنگام نصب نازل‌های ورودی باید توجه داشت که مناطق مرده که تحت پوشش آب ورودی قرار نمی‌گیرند به‌وجود نیاید. از این‌رو نازل‌های ورودی آب در قسمت کم‌عمق استخر و در فواصل 2 تا 4 متری از یکدیگر نصب می‌شوند تا آب موجود در کاسه استخر به سمت قسمت پر عمق استخر هدایت شده و در نهایت برای بازگشت به فیلتر تصفیه استخر از کفشورهای قسمت عمیق خارج شوند.

قیمت کفشور استخری

قیمت کفشور استخر بستگی به مدل و سایز آن دارد. توجه نمایید که کفشور و نازل استخر از تجهیزات بسیار مهم استخر می‌باشند. در نتیجه توجه به کیفیت آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های کفشور و نازل استخر را به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

کفشور و نازل استخری

برای برخورداری از مشاوره رایگان خرید کالا و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات