نمایش 1–15 از 77 نتیجه

آبیکو تامین کننده تجهیزات جانبی استخر و جکوزی به تناسب کلیه سطوح نیاز بازار می باشد و برندهای ایرانی و اروپایی را در سبد کالای خود قرار داده است. لوازم جانبی استخر، سونا، جکوزی طیف گسترده ای را شامل می‌شوند که در برندها و ظرفیت‌های مختلف ارائه می‎شوند.

تجهیزات جانبی استخر و جکوزی

استخرها بدون توجه به نوع کارکردشان که خصوصی یا عمومی هستند نیاز به تجهیزات و امکاناتی دارند که بدون تامین کردن آن‌ها احداث استخر با مشکل روبه رو می‌شود.این تجهیزات شامل:

  • سیستم نظافتی استخر
  • تجهیزات ایمنی محیط استخر

امکانات رفاهی کاربران استخر می‌باشند.پیش از اقدام به خرید لوازم و تجهیزات استخر و جکوزی می توان از مشاوره ی افراد آگاه در این زمینه بهره برد تا بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات را برای استخر تهیه کرد.

کاربرد تجهیزات و امکانات استخر

به طور کل لوازمی که برای تجهیز استخر چه خصوصی چه عمومی استفاده می‌شود یکسان هستند و وجه تمایزشان در در نوع و مدل است.تهیه این تجهیزات در جهت فراهم کردن شرایط بهتر برای کاربران استخر است که با توجه به اهداف سازنده‌ی استخر نوع این تجهیزات مشخص می‌شود.

تجهیزات و امکانات استخر شامل دو دسته لوزام اصلی و جانبی هستند.لوازم اصلی برای احداث و شروع به کار هر استخری ضروری هستند اما لوازم جانبی با توجه به خواسته‌ی افراد و کارایی آن ابزار تهیه می شوند.به طور مثال لوزام تزئینی و دکوراتیو را می‌توان جزو تجهیزات جانبی استخر محسوب کرد.

نکات مهم در تهیه تجهیزات استخر

توجه به این موارد می‌تواند در بهبود کیفیت کارایی استخر تاثیر داشته باشد.

  • در هنگام تهیه لوازم استخر باید توجه داشت تا حد امکان این لوزام از جنس فولاد ضد زنگ باشند.
  • ساختار تجهیزات به گونه‌ای باشد که در صورت نیاز به تمیز کردن آن ها بتوان به راحتی این کار را انجام داد.
  •  به دلیل اهمیت بهداشت استخر تجهیزات استفاده شده نباید محیطی برای تشکیل باکتری ها را فراهم کنند.
  •  تجهیزات استخر نباید امنیت و ایمنی شناگران را به خطر بیاندازند.