شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند

شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند

خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی، از تخصصی‌ترین خدمات شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو است که توسط متخصصان ما به صورت حضوری برای رفاه حال شما عزیزان ارائه می‌گردد. عدم رسیدگی به استخر و عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای، نگهداری ماهانه استخر و نظارت بر سلامت آب استخر و جکوزی سبب بروز هزینه نگهداری استخر خانگی زیاد و همچنین بیماری‌های پوستی و عفونی برای شناگران خواهد شد. نداشتن تخصص در خدمات استخر و استفاده نادرست از مواد ضدعفونی کننده و گندزدایی آب استخر از دیگر نکاتی است که مشکلات زیادی را در نگهداری و تعمیرات استخر ایجاد خواهد کرد.

جهت دریافت خدمات تعمیر و نگهداری استخر با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو به عنوان بهترین شرکت تامین کننده تجهیزات استخر و نگهداری استخر در تهران و دماوند با اتکا بر دانش و تجربه متخصصان این حوزه، خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی از جمله؛ تعمیر موتورخانه استخر و تصفیه خانه استخر و جکوزی، نگهداری آب استخر و جکوزی از نظر پارامترهای شیمیایی و نظافت استخر را در تهران و اطراف تهران (دماوند) با بالاترین کیفیت ممکن به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

در ادامه این مطلب به انواع خدمات استخر، سونا و جکوزی گروه آبیکو به عنوان بهترین شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند اشاره نموده‌ایم؛

خدمات استخر توسط شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو

خدمات استخر توسط شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو

در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، به عنوان بهترین شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند، صفر تا صد تجهیز، تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی را انجام می‌دهیم. در ادامه خدمات استخر و محصولات آبیکو در حوزه استخر و جکوزی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛

قبل از معرفی خدمات استخر لازم است با مزایای دریافت خدمات نگهداری و تعمیرات استخر توسط شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو آشنا شویم تا بتوانیم بهتر انتخاب کنیم:

  • متخصصان ما در شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو شناخت دقیقی از انواع تجهیزات استخر و جکوزی و نیازهای استخرداران دارند. این مورد به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به تناسب شرایط استخر شما، بهترین راهکار را انتخاب نموده و به درستی نگهداری و تعمیرات استخر را انجام دهیم.
  • ما در این فروشگاه عرضه کننده انواع تجهیزات استخر و جکوزی می‌باشیم. این موضوع کمک نموده است تا از بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات ممکن برای تجهیز و نگهداری و تعمیرات استخر شما استفاده نماییم.
  • در صورت بررسی چالش‌های پروژه استخر و جکوزی شما با ارائه مشاوره رایگان برای حل این چالش، می‌توانیم محصول مورد نظر شما را برای شما ارسال نماییم و یا خدمات تعمیر و یا نصب و راه اندازی تجهیزات استخر و جکوزی را در تهران و اطراف تهران به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه نماییم.
  • تضمین کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به عهده شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو است.
  • کسب رضایت مشتریان عزیزمان تا به امروز در ارائه خدمات تجهیز، تعمیر و نگهداری ماهانه استخر و جکوزی از اصلی‌ترین برگ‌های برنده ما در این زمینه می‌باشد.
  • با استفاده از خدمات استخر شرکت آبیکو در زمان شما صرفه جویی می‌شود. و با اطمینان تمامی کارهای استخر و جکوزی شما با بهترین هزینه نگهداری استخر انجام میشود.
خدمات نگهداری و تعمیرات استخر و جکوزی

سبد کالایی آبیکو در ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات استخر و جکوزی

ما در پکیج خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی و سبد کالا شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو موارد زیر را ارائه میدهیم؛

  •  ارائه سبد کالا نظافت استخر برای جمع کردن آلودگی‌های فیزیکی روی آب مانند اسکیمر استخر، برگ گیر استخر و دسته تلسکوپی
  • ارائه سبد کالا نظافت لبه، دیواره‎ها و کاشی‌های استخر با استفاده از دسته تلسکوپی و برس استخر و اسید مخصوص شستشو استخر و جکوزی
محصولات پیشنهادی آبیکو به شما....
محصولات پیشنهادی آبیکو به شما....
  • راه اندازی استخر بعد از فصل سرد سال

  • آنالیز شاخص‌های اصلی و تخصصی شیمی آب مانند قلیاییت کل، سختی کلسیمی و میزان ذرات معلق در آب و ارائه راهکارهای کاربردی و محصولات مورد نیاز
  • بازدید دوره‌ای از موتورخانه استخر و جکوزی، نگهداری ماهانه استخر، تعمیر موتورخانه استخر و رفع مشکلات احتمالی در محل
  • تعویض سیلیس فیلتر شنی تصفیه استخر و جکوزی
  • تنظیم قطعات برقی و دستگاه‌ها در موتورخانه و تصفیه خانه استخر و جکوزی
  • انجام جاروی استخر و جکوزی
  • آموزش راه اندازی جارو دستی استخر (پکیج جارو استخر)

در چه بازه زمانی نیاز است تا استخر بازدید و بررسی شود؟

به طور معمول پیشنهاد می‌شود هر ماه یکبار استخر و جکوزی به صورت حرفه‌ای بازدید شود. با نگهداری ماهانه استخر می‌توان سلامت تجهیزات و آب استخر را نیز تضمین نمود.

هزینه نگهداری استخر خانگی چقدر است؟

هزینه نگهداری استخر و ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات استخر در شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند بستگی به خدمات مورد نیاز شما و پکیج انتخابی‌تان دارد.

جهت استعلام دقیق هزینه نگهداری استخر خانگی می‌توانید با مشاوران ما در فروشگاه آبیکو در ارتباط باشید.

چرا از خدمات شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند آبیکو استفاده نماییم؟

با توجه به اینکه ما در شرکت آبیکو عرضه کننده تمامی تجهیزات استخر و جکوزی هستیم و با اصول و قواعد تعمیر، تجهیز و نگهداری استخر و جکوزی به صورت حرفه‌ای آشنا هستیم، میتوانیم بهترین مشاوره را در این زمینه خدمت استخرداران محترم ارائه نماییم.

با دریافت خدمات از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با بهترین هزینه نگهداری استخر خانگی می‌توانید از بابت حرفه‌ای بودن و کیفیت بسیار بالای خدمات‌مان اطمینان خاطر داشته باشید.

در خدمت شما هستیم.
پایدار باشید

برای برخورداری از مشاوره رایگان خدمات شرکت نگهداری استخر در تهران و دماوند و برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه آبیکو، کافیست فرم زیر را پر نمایید، همکاران ما مشتاقانه در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تخفیف ویژه محصولات

دیدگاهتان را بنویسید