خدمات تعمیر و نگهداری استخر در تهران و دماوند

خدمات تعمیر و نگهداری استخر در تهران و دماوند

خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی در تهران و دماوند، از تخصصی‌ترین خدمات شرکت آبیکو است که توسط متخصصان ما به صورت حضوری برای رفاه حال شما عزیزان ارائه می‌گردد. عدم رسیدگی به استخر و عدم انجام سرویس‌های دوره‌ای و نظارت بر سلامت آب استخر و جکوزی سبب بروز هزینه‌های زیاد در تاسیسات استخر و جکوزی و همچنین بیماری‌های پوستی و عفونی برای شناگران خواهد شد. نداشتن تخصص در استفاده از مواد ضدعفونی کننده  و نگهدارنده آب استخر و جکوزی از دیگر نکاتی است که مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

ما با اتکا بر دانش و تجربه متخصصان این حوزه، خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی از جمله؛ موتورخانه و تصفیه خانه استخر و جکوزی و نگهداری آب استخر و جکوزی از نظر پارامترهای شیمیایی را در تهران و اطراف تهران (دماوند) با بالاترین کیفیت ممکن به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

در ادامه این مطلب به انواع خدمات گروه آبیکو در حوزه استخر، سونا و جکوزی اشاره نموده‌ایم؛

خدمات تعمیر و نگهداری استخر، سونا و جکوزی در تهران و اطراف تهران

در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، صفر تا صد تجهیز و تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی را انجام می‌دهیم. در ادامه خدمات و محصولات آبیکو در حوزه استخر و جکوزی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

قبل از معرفی خدمات لازم است با مزایای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری استخر توسط گروه آبیکو آشنا شویم تا بتوانیم بهتر انتخاب کنیم:

  • متخصصان ما در آبیکو شناخت دقیقی از انواع تجهیزات استخر و جکوزی و نیازهای استخرداران دارند. این مورد به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به تناسب شرایط استخر شما، بهترین راهکار را انتخاب نموده و به درستی آن را انجام دهیم.
  • ما در این فروشگاه عرضه کننده انواع تجهیزات استخر و جکوزی می‌باشیم. این موضوع کمک نموده است تا از بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات ممکن برای تجهیز و تعمیر و نگهداری استخر شما استفاده نماییم.
  • در صورت بررسی چالش‌های پروژه استخر و جکوزی شما و ارائه مشاوره رایگان برای حل این چالش، می‌توانیم محصول مورد نظر شما را برای شما ارسال نماییم و یا خدمات تعمیر و یا نصب و راه اندازی تجهیزات استخر و جکوزی را در تهران و اطراف تهران به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه نماییم.
  • تضمین کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به عهده شرکت آبیکو است.
  • کسب رضایت مشتریان عزیزمان تا به امروز در ارائه خدمات تجهیز و تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی از اصلی‌ترین برگ‌های برنده ما در این زمینه می‌باشد.
  • با استفاده از خدمات استخر آبیکو در زمان شما صرفه جویی شده و با اطمینان تمامی کارهای استخر و جکوزی شما انجام میشود.

سبد کالایی آبیکو در ارائه خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی

ما در پکیج خدمات تعمیر و نگهداری استخر و جکوزی و سبد کالا آبیکو موارد زیر را ارائه میدهیم؛

  • ارائه سبد کالا نظافت استخر برای جمع کردن آلودگی‌های فیزیکی روی آب مانند برگ گیر استخر و دسته تلسکوپی
  • ارائه سبد کالا نظافت لبه، دیواره‎‌ها و کاشی‌های استخر با استفاده از دسته تلسکوپی و  برس استخر و اسید مخصوص شستشو استخر و جکوزی
  • انجام نظافت فیلتر تصفیه استخر (بکواش فیلتر استخر) برای بهبود در عملکرد آن
  • اندازه‌گیری میزان PH آب استخر با استفاده از کیت سنجش کلر و میزان PH آب استخر و افزون مواد شیمیایی مورد نیاز شما مانند پودر کلر، قرص کلر و زاج و مواد ضد جلبک استخر و جکوزی
  • راه اندازی استخر بعد از فصل سرد سال
  • آنالیز شاخص‌های اصلی و تخصصی شیمی آب مانند قلیاییت کل، سختی کلسیمی و میزان ذرات معلق در آب و ارائه راهکارهای کاربردی و محصولات مورد نیاز
  • بازدید دوره‌ای از موتورخانه استخر و جکوزی و رفع مشکلات اختمالی در محل
  • تعویض سیلیس فیلتر تصفیه استخر و جکوزی
  • تنظیم قطعات برقی و دستگاه‌ها در موتورخانه و تصفیه خانه استخر و جکوزی
  • انجام جاروی استخر و جکوزی
  • آموزش راه اندازی جارو دستی استخر (پکیج گاری جارو استخر)

سوالات متداول در زمینه تجهیز و تعمیر و نگهداری استخر

ما در این بخش به پر تکرارترین سوالات شما عزیزان پاسخ داده‌ایم. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی‌ می‌توانید با مشاوران ما در فروشگاه آبیکو در تماس باشید؛

در چه بازه زمانی نیاز است تا استخر بازدید و بررسی شود؟

به طور معمول پیشنهاد می‌شود هر ماه یکبار استخر و جکوزی به صورت حرفه‌ای بازدید شود. تا بتوان سلامت تجهیزات و آب استخر را نیز تضمین نمود.

هزینه  تجهیز و تعمیر و نگهداری استخر خانگی چقدر است؟

هزینه ارائه خدمات تعمیر و نگهداری استخر در تهران و دماوند بستگی به خدمات مورد نیاز شما و پکیج انتخابی‌تان دارد. جهت استعلام دقیق قیمت می‌توانید با مشاوران ما در فروشگاه آبیکو در ارتباط باشید.

چرا از خدمات  فروشگاه آبیکو استفاده نماییم؟

با توجه به اینکه ما در شرکت آبیکو عرضه کننده تمامی تجهیزات استخر و جکوزی هستیم و با اصول و قواعد تعمیر، تجهیز و نگهداری استخر و جکوزی به صورت حرفه‌ای آشنا هستیم، میتوانیم بهترین مشاوره را در این زمینه خدمت استخرداران محترم ارائه نماییم.

با دریافت خدمات از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو می‌توانید از بابت حرفه‌ای بودن و کیفیت بسیار بالای خدمات‌مان اطمینان خاطر داشته باشید.

 

در خدمت شما هستیم.

پایدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید