کتاب متخصص استخر خودت باش

کتاب متخصص استخر خودت باش

کتاب “متخصص استخر خودت باش”، منبعی جامع و کاربردی برای نگهداری از استخرهای شنا می‌باشد. به عبارت دیگر، کلیه‌ی اموری که صاحبان استخرهای خانگی و ویلایی باید با آنها آشنا باشند، از جمله سیستم تصفیه‌ی استخر، تمیز کردن استخر، گندزدایی و شیمی آب، آماده‌سازی استخر برای فصل زمستان و بازگشایی آن در آغاز فصل شنا، دمای آب استخر، محوطه سازی استخر و مواردی از این دست، به زبانی ساده در این کتاب شرح داده شده‌اند. علاوه بر این، در این راهنما به چگونگی تشخیص و رفع مشکلات رایج استخرهای شنا از جمله رشد جلبک در استخر و سبز شدن آب، کدر شدن آب، نشتی در استخر و لکه شدن کاسه‌ی استخر پرداخته شده است. در انتهای کتاب نیز محاسبات سرانگشتی استخر و جکوزی جهت انتخاب صحیح تجهیزات استخری آورده شده است. به امید آنکه با مطالعه‌ی این کتاب بتوانید وقت، انرژی و هزینه‌ی کمتری را صرف نگهداری از استخرتان کنید، از سلامت آب استخر خود مطمئن باشید و از آرامش و شادی بیشتری بهره ببرید.

این کتاب، شما را به شیوه ی کاربردی با استخرهای شنا آشنا می‌کند و شیوه‌ی صحیح نگهداری از آنها را به شما می‌آموزد. این راهنما، شامل کلیه‌ی مطالبی است که صاحبان استخر باید از آنها آگاهی داشته باشند ؛ از جمله:

📚 آناتومی استخر
📚 سیرکولاسیون آب
📚 تمیز کردن استخر
📚 شیمی آب
📚 آماده ‌سازی استخر برای فصل زمستان و راه‌اندازی آن در آغاز فصل شنا
📚 عیب‌یابی و رفع مشکلات رایج استخرها
و بسیاری مطالب مفید دیگر.

امیدواریم این کتاب به همراه همیشگی استخرداران عزیز تبدیل شود و جای خالی یک منبع جامع و کاربردی در مورد نگهداری از استخرهای خانگی و ویلایی را پر کند.

متخصص استخر خودت باش
موضوع: تعمیر و نگهداری استخر خانگی به شیوه‌ی کاربردی

🖋️ تالیف و ترجمه: مهندس حمید حسینی و مهندس سعید جوادی
با همکاری شرکت میراب آرین
🗓️ سال انتشار: 1400
📚 ناشر: انتشارات مکعب
📖 تعداد صفحات: 198
💵 قیمت: 96000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید